четвртак, 23. јул 2009.

Ovde mozete da prepricavate svoje omiljene winx epizode......

46 коментара:

  1. Prva epizoda:
    Blum je spavala.Mama ju je probudila,jer je htela da se nasali sa njom.Onda,su joj pokazali biciklo koje su joj kupili.Blum je otisla u park.Videla je Stelu kako se bori sa dzinom.Blum i Kiko su joj pomogli i odveli je Bluminoj kuci.Dzin se vratio i sve napao,ali su u pomoc pritekli majstori magije.Kasnije,Blum je otisla sa Stelom u Alfiju...Kraj!pozz

    ОдговориИзбриши
  2. Mesni su sve epizode EXTRA!

    ОдговориИзбриши
  3. Omiljena mi je epizoda kada je Flora dobila enchantix,zrtvovala se za svoju sestru tako sto je pala u reku da nju spasi

    ОдговориИзбриши
  4. OMILJENA EP. MI JE KADA BLOOM DOBIJA ENCANTIX. MAKI FLORA TI SI NAJBOLJA, SAMO BI TE MOLILA DA STAVLJAS VISE SLIKA OD BLOOM I ROXY.BILO BI DIVNO DA PISES OD ROXY JER NISAM GLEDALA EPIZODE KAD SE ONA POJAVILA.

    ОдговориИзбриши
  5. MAKI FLORA NAJBOLJA SI ALI BOLJE STAVI VISE SLIKA.

    ELENA CVETKOV

    ОдговориИзбриши
  6. MAKI FLORA SUPER SI!MENI SU NAJBOLJE EPIZODE KADA JE STELLA DOBILA ENCANTIX I KADA SU WINXICE DOBILE LJUBIMCE [gledala sam na youtube]! Volela bih da napises jos nesto o Stelli! STELLAFOREVER

    ОдговориИзбриши
  7. meni su sve epizode naj,naj,naj
    a naj winxica je flora <3

    ОдговориИзбриши
  8. maki flora super si i molim te pisi nesto o winx sirenama i pixiima

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман21. март 2010. 13:17

    meni je najjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj epizoda kada se stella odrekla lepote, mjuza majke a tehna prijatelja.
    to nikada necu zaboraviti kisss ana

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман9. мај 2010. 01:19

    Ја неволим цртани винкс али волим винкс

    ОдговориИзбриши
  11. hvala na vasim komentarima za neme koga od winx najvise volite a koga nevolite?

    ОдговориИзбриши
  12. ja volim epizode winx jer se u njima vidi druzenje i prijateljstvo winx devojki

    ОдговориИзбриши
  13. Ја не волим винкс малко Блум а ли шта ћу,опет морам да је волим.Не могу да се одрекнем ни једне.

    ОдговориИзбриши
  14. Па свима се сигурно свиђа.

    ОдговориИзбриши
  15. Ја мислим добро о Рокси а ли је нешто слична Техни...

    ОдговориИзбриши
  16. da li ce Eva i Kristijan iz serije Doline sunca koja je na B92 TV PROGRANU biti zajedno na kraju serije i da li ce se vencati?

    ОдговориИзбриши
  17. Можда хоће.Ја то увек гледам а ли то не знам.

    ОдговориИзбриши
  18. Знам јесу добро се слажу ева је одлична Кристијан је одличан баш су добар пар.

    ОдговориИзбриши
  19. Ма није то ништа...Идеш ли у школу и који си разред!? ја идем у школу Кнез Иво од Семберије и 2 сам разред а,одјељење 3.И живим у Бијељини.

    ОдговориИзбриши
  20. ja zivim u Beogradu idem u skolu Ivan Gundulic u Beogradu 4 sam razred sad cu u 5 razred uciteljica mi se zove Mirijana a preziva Matic

    ОдговориИзбриши
  21. Kakav si djak u skoli? Kakve ocene imas?

    ОдговориИзбриши
  22. Па добар сам ђак имам добре оцјене.Сада ћу у 3 разред,учитељица ми се зове Анђа а.презива Иванковић.Рођена је у Тушници хехехе то је мало смијешно име за град.И да ли си ти добар ђак и гдје се налази твоје море у којем граду? ђак сам одличан,скоро па ме све дјевојчице воле.Имам 7 година а ти? и које со одјељење...

    ОдговориИзбриши
  23. ja imam 10 godina sad cu 27 juna 11 godina Kako ti se zove najbolja drugarica ?

    ОдговориИзбриши
  24. Најбоља другарица ми се зове: Зорана.А теби како ти се зове најбоља другарица-друг? и што ниси одговорила на моја питања ово није увриједа.Овај блог је стварно кул!

    ОдговориИзбриши
  25. И знаш ли да ћемо још сви само за 6 дана ићи на море?

    ОдговориИзбриши
  26. potseti me na koja pitanja ti nisam odgovorila i ponovo ih postavi. najbolja drugarica mi se zove Iris a majbolji drug Vukasin.Bas super sto ces ici na more.

    ОдговориИзбриши
  27. Па није нешто баш и важно море...Питања ћу сад да поставим.Какав си ђак? Гдје се налази твоје море и у коме граду? које си одјељење? (на питања одговори) само нешто да ти кажем ако имаш претраживач укуцај на њему винкс блог први и други део.То је један блог.И ту ми је једна најбоња другарица а ли више није.Николина Братић.И ту ћеш погледати њене и моје коментаре.И да на том блогу напишеш један коментар (надам се да ради.

    ОдговориИзбриши
  28. odlican sam đak Zivim u Beogradu i mi nemamo more

    ОдговориИзбриши
  29. Добро онда ништа уреду само ми реци да ли ви Б еограђани имате чиме да се хладите јер је јака врућина код нас је страшно ито је као и у Египту а ли у Египту је још вруће.Ми би једно било где да будемо будемо у купаћим гаћама.

    ОдговориИзбриши
  30. molim te prepricaj ti neku epizodu winx da vidim koja ti je omiljena.

    ОдговориИзбриши
  31. Али ја не гледам винкс цртани.

    ОдговориИзбриши
  32. Биљана јеси ту?Која ти је Винкс омиљена?

    ОдговориИзбриши
  33. tu sam ANA omiljene su mi BLOOM I ROXY i sada sam 5 razred . a tebi koja je omiljena i zasto te nije bilo dugo ovde

    ОдговориИзбриши
  34. a meni je omiljena layla a i evo sada cu u petak 9 godina a i vec sam 4 razred

    ОдговориИзбриши
  35. Анониман7. јул 2019. 16:50

    Imam 17 godina, jos malo pa 18 i obozavam da gledam winx. Stela mi je omiljena

    ОдговориИзбриши